Δράση “Γίνομαι Ενεργός Πολίτης”, μαθαίνω για τη δωρεά οργάνων και τις μεταμοσχεύσεις
Μια διαφορετική δράση περίμενε τους μαθητές μας τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου. Στο πλαίσιο υλοποίησης δράσεων με θέμα τον Ενεργό Πολίτη
Διαβάστε περισσότεραΚαλώς ορίσατε στη σελίδα μας!
Μια διαφορετική δράση περίμενε τους μαθητές μας τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου. Στο πλαίσιο υλοποίησης δράσεων με θέμα τον Ενεργό Πολίτη
Διαβάστε περισσότεραΤην Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου, μέλη της ομάδας του εΘΕΛοντίζΩ, υποδέχτηκαν στο λαογραφικό Μουσείο Συκουρίου, τους μαθητές της Δ τάξης του
Διαβάστε περισσότερα